۱۳۸۸/۱۲/۲۳

انتشار اسامي زندانيان دربند و جاي خالي بانوان زنداني



اسامي 192 زنداني در زنداني اوين توسط يكي از ماموران حكومت اسلامي اعلام شد ؛ اين به خودي خود خبر خوبي است كه بتوان فهميد عزيزان دربندمان در زندان هستند اما از سويي ديگر خبر بسيار بدي است چون در اين ليست اثري و نامي از زندانيان زن به چشم نميخورد !؟ شوربختانه در اين مورد احتمالهاي چندان مطلوبي به نظر نميآيند مثلا اينكه اين بانوان عزيزدربند مشخص نيست كه در كجا نگهداري ميشوند و با توجه به گزارش خبري فوق در زندان اوين نيستند و خدا ميداند كه در كجا نگه داري ميشوند!؟ چرا در اين ليست نامي از آنها به ميان نيامده است ؟
ازجمله زنان بازداشت شده، می توان از بدرالسادات مفیدی (دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران)، بهاره هدایت (از شورای مرکزی تحکیم وحدت و فعال دانشجویی)، نسرین وزیری (خبرنگار پارلمانی ایلنا و خبرآنلاین)، شیوا نظر آهاری (روزنامه نگار و فعال حقوق بشر و حقوق زنان)، پریسا کاکایی (فعال حقوق بشر، روزنامه نگار و عضو کمپین یک میلیون امضا)، منصوره شجاعی (پژوهشگر، عضو مرکز فرهنگی زنان و کمپین یک میلیون امضا)، نگین درخشان (عضو تحریریه روزنامه تهران امروز) و آتیه یوسفی (عضو کمپین یک میلیون امضا) ، هنگامه شهيدي ،‌ جلوه جواهري ، سميه توحيدلو ، شادي صدر ، فريبا پژوه و ... نام برد.
ايكاش يك منبه موثقي هم مي بود و در مورد اين عزيزان دربند نيز اطلاعاتي ارايه ميداد تا نسبت به سلامت و البته امنيت اين عزيزان اطلاعاتي بدست آوريم.

هیچ نظری موجود نیست: