۱۳۸۹/۰۶/۰۵

درگيري لفظي آيت الله خامنه اي و آقاي احمدي نژاد



بنابر گزارشهاي رسيده به تازگي و در يك محفل بسيار خصوصي كه سران بسيار نزديك نظام در آن شركت داشته اند ، آيت الله علي خامنه اي نسبت به استفاده آقاي احمدي نژاد از اسفنديار رحيم مشايي به آقاي احمدي نژاد گله كرده و گفته است كه اكثريت مسئولان دلسوز نظام نسبت به استفاده از اين شخص روي خوش نشان نميدهند و بهتر است كه ايشان را بركنار كنيد و از ديگر نيروهاي دلسوز نظام بهره بگيريد.

در مقابل آقاي محمود احمدي نژاد نسبت به اين سخنان آشفته شده و در مقابل پاسخ ميدهد من نماينده 25 ميليون نفر از مردم ايران هستم و مردم به من راي داده اند و از من و تصميمات من حمايت ميكنند و شما را خبرگاني انتخاب كرده اند كه دو ميليون نفر هم مردم به آنها راي نداده اند.

در اين لحظه علي مطهري غضبناك شده و فرياد ميزند كه آقاي احمدي نژاد اصلا و ابدا نسبت به رهبر اعتقادي ندارد و هرگاه كه ميگويد به ولي فقيه التزام دارد منظورش امام زمان است و به مقام رهبري هيچ التزامي ندارد

در پايان اين كش و قوس با وساطت اطرافيان ، اين درگيري لفظي خاتمه پيدا ميكند

هیچ نظری موجود نیست: